Šesta tradicionalna izložba "FER-u za Božić 2003."

Upravo se protekle jeseni navršilo pet godina od utemeljenja Galerije “FER” u sklopu Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, te njezine prve izložbe koja je otvorena 20-og studenog 1998.g. U proteklom razdoblju od danas priređeno je ukupno 35. izložbi i to 24. samostalne i 11. skupnih na kojima je sudjelovalo više desetaka slikara, kipara i primjenjenih umjetnika. Najzastupljeniji u kategoriji kolektivnih nastupa bili su profesori i drugi djelatnici Fakulteta koji su u proteklih pet prezentacija pokazali da uz svoje osnovno zanimanje uspjevaju postići i zapažene rezultate na području likovnih umjetnosti. Rješenja koja su nudili često su manifestirala snagu individualnosti, ali i maštovitost izvedbe. Ono što je bilo prikazano svjedoči o činjenici da i stručnjaci na polju egzaktnih znanosti uspjevaju naći protutežu u estetskim formulacijama i produktima duhovnih spoznaja.

Ovogodišnja izložba, koja nastavlja i potvrđuje dosadašnje koncepcije, obogaćena je novim i svježim elementima. Naime, prema zamisli Umjetničkog savjeta na čelu s voditeljem Galerije prof.dr. Marijanom Đurekom, ostvarena je zamisao da se u krug izlagača “FER-a” uvrste i studenti Fakulteta koji pokazuju sklonosti prema likovnom izražavanju. Ta inovacija nije urodila samo ugodnim iznenađenjima već i potvrdom da i među mladom generacijoma ima onih koji su spoznali da uz strogo stručno usmjerenje, postoji i potreba za opuštanje u onim sferama gdje se znanstvena točnost pretapa u opušteno zadovoljstvo senzibilnih titraja. Prikazani radovi ukazuju i na činjenicu da nove generacije uvijek donose i drukčija viđenja, pa tako i u ostvarenjima mladih autora uočavamo ozbiljnost, potrebu za osobnim formuliranjem viđenog, ali istovremeno i nastojanje da individualnim meditacijama ispune oblike svog likovnog izraza.

Kao i sve dosadašnje izložbe “FER-u za BOŽIƔ i ovogodišnja pruža lepezu stilskih opredjeljenja od vezivanja za tradiciju do traganja za osobenostima njezine nadgradnje, ali i one paralele koja teži traganju za inovativnim i pridružuje se konfuznim trendovima općeg pluralizma.

.