Peta tradicionalna izložba "Djelatnici FER-u za Božić 2002."

Kada neka manifestacija doživi mali jubilej, 5-godišnjicu djelovanja, može se govoriti o njezinoj vitalnosti i naslutiti perspektive. U ovom slučaju radi se o izložbi "Djelatnici FER-u za Božić 2002" koja se upravo na isteku ove godine, održava po peti put. Kao i prethodnih prezentacija i ovogodišnja izložba okuplja djelatnike Fakulteta elektrotehnike i računarstva, od pomoćnog osoblja do sveučilišnih profesora, koji se uz svoja stručna i znanstvena usmjerenja bave još i likovnim umjetnostima. Iako broj izlagača varira iz godine u godinu, naglašen je kontinuitet izlaganja te vidljivi pomaci u stjecanju vještina.

Izložba koja se upravo otvara, a na kojoj sudjeluju najvjerniji poklonici slikarstva, fotografije i primijenjenjih umjetnosti, ukazuje na raznovrsnost pogleda na likovni zadatak od privrženosti tradicionalnom realizmu, preko senzibilnih opservacija u tragu impresionističkih bljeskova i ekspresionističkih meditacija, pa sve do apstraktnih rješenja maštovitih tematskih i motivskih kompozicija. Eksponati su rađeni u različitim tehnikama: crteži u tušu i flomasteru, suhi pastel, te akvareli. Po sadržaju dijele se na one koji promatraju i analiziraju ljepote dijelova gradova kao što su Dubrovnik i Sveti Ivan Zelina, zatim one zainteresirane za vegetaciju kao što su agave, trsovi s lišćem i drugo raslinje, te one koji nalaze ljepotu u zrelosti plodova poput smokava i šipka. Na granici zbilje i fantazmagorije kompozicije su koje asociraju na Svemir s jedne strane te matematičke funkcije s druge. Fotografije prikazuju također zdanja poput crkava, ali i pomake prema simboličikim vizijama kao što su snimke valova. Zastupljeni su i radovi s oslikanim staklom gdje prozirnost podloge korespondira s gustoćom boje i stvara privid gibanja.

Svi izloženi radovi svjedoče da su njihovi autori nadišli entuzijazam hobista i prihvatili onaj kreatora.

.